MAĞAZA MÜDIRI
1500 AZNAd # 585209
- RegionBaku
- Age36 years
- GenderMale
- Published onSeptember 27, 2024
- Expires onOctober 27, 2024
- Full nameElnur Nurali Abdullayev
- Phone
- Email
Brendi bazara təqdim etmək və işə salmaq;
Bazar mövqelərini gücləndirmək və brendin inkişafını həyata keçirmək;
Satış statistikası, istehlakçı araşdırmaları və rəqiblərin fəaliyyətlərini təhlil
etmək;
Mövcud trendləri nəzərə alaraq brendin inkişaf strategiyasını hazırlamaq;
Brendinq və təşviqat kampaniyaları üçün marketinq səylərini
planlaşdırmaq və həyata keçirmək;
Planlaşdırılmış tədbirlərin nəticələrini nəzarətdə saxlamaq;
Qiymət aralığını və üstünlük verilən satış kanallarını müəyyən etmək;
Bazar təhlili aparmaq;
Brendin təşviqat strategiyasını inkişaf etdirmək;
Brendin bazardakı inkişafı ilə əlaqədar tədbirlər və aksiyalar
planlaşdırmaq;
İdarə olunan brend ilə istehlakçılar arasında münasibət və məmnuniyyət
analizini aparmaq, əldə olunan nəticələri işində istifadə etmək;
İdarə olunan brendin məhsullarının fərqli paylama kanallarında qiymət
siyasətini və satış şərtlərini hazırlamaq, o cümlədən meraçdızlıq
qaydalarını müəyyən etmək;
Satış həcmlərinin və onların marjinalığını müxtəlif kanallarda
proqnozlaşdırmaq;
Büdcəni hesablamaq;
Brend məhsulları ilə bağlı istehlakçıdan daxil olan şikayətləri monitorinq
etmək və texnoloji, dizayn və digər dəyişikliklərin olması üçün
tədbirlər görmək;
Brendin vəziyyətini müəyyənləşdirmək və onun dinamikanı rəqib
məhsullara nisbətdə izləmək.
Azərbaycan Dövlət İqtisad Universiteti.
Biznesin təşkili və idarə edilməsi fakultəsi.
2009-2013 Sinteks MMC
Administratoru
2013-2024 ElGroup MMC
Sales Manager-Brand Manager
Brendi bazara təqdim etmək və işə salmaq;
Bazar mövqelərini gücləndirmək və brendin inkişafını həyata keçirmək;
Satış statistikası, istehlakçı araşdırmaları və rəqiblərin fəaliyyətlərini təhlil
etmək;
Mövcud trendləri nəzərə alaraq brendin inkişaf strategiyasını hazırlamaq;
Brendinq və təşviqat kampaniyaları üçün marketinq səylərini
planlaşdırmaq və həyata keçirmək;
Planlaşdırılmış tədbirlərin nəticələrini nəzarətdə saxlamaq;
Qiymət aralığını və üstünlük verilən satış kanallarını müəyyən etmək;
Bazar təhlili aparmaq;
Brendin təşviqat strategiyasını inkişaf etdirmək;
Brendin bazardakı inkişafı ilə əlaqədar tədbirlər və aksiyalar
planlaşdırmaq;
İdarə olunan brend ilə istehlakçılar arasında münasibət və məmnuniyyət
analizini aparmaq, əldə olunan nəticələri işində istifadə etmək;
İdarə olunan brendin məhsullarının fərqli paylama kanallarında qiymət
siyasətini və satış şərtlərini hazırlamaq, o cümlədən meraçdızlıq
qaydalarını müəyyən etmək;
Satış həcmlərinin və onların marjinalığını müxtəlif kanallarda
proqnozlaşdırmaq;
Büdcəni hesablamaq;
Brend məhsulları ilə bağlı istehlakçıdan daxil olan şikayətləri monitorinq
etmək və texnoloji, dizayn və digər dəyişikliklərin olması üçün
tədbirlər görmək;
Brendin vəziyyətini müəyyənləşdirmək və onun dinamikanı rəqib
məhsullara nisbətdə izləmək.
1C programı